Translate

петък, 20 декември 2019 г.

IMU 838 – посещение Декември 2019

Това посещение си беше съвсем рутинно. Нямаше някакви сътресения или подобно. Просто отидох, лъчезарният екип на ВМА ме посрещна. Съдействах за изследванията. Нямаше ЯМР. Дадоха повече опаковки от IMU 838.

Единствената новост е, че научих, че ако всичко е наред, посещенията ми на ВМА във връзка с изследването ще се разредят. 

С оглед на това, че следващият ми записан час за посещение е чак през месец Март 2020 г. си правя сметка, че изглежда всичко е наред. Което пък от своя страна си е една съвсем прилично хубава новина за празниците. Особено като се има предвид, че тази зима се сбърках да боледувам. Радвам се, че това не доведе до нови пристъпи на МС.И ме навежда на мисълта, че лекарството IMU 838 си заслужава доверието, което съм му гласувала.

На база на изминатия от мен дълъг път до тук, свързан с въпросното експериментално лекарство, се чувствам окрилена, че може би това ще е едно от лекарствата, които ще успеят, ако не да излекуват изцяло, то поне значително да забавят развитието на болестта множествена склероза. А каква по-хубава новина би имало от тази!!!

Така че общо взето остава само да пожелая на всички най-вече здраве, щастие, много усмивки! И понеже предстоят празници, то имам и още едно пожелание към вас, които ми следите блога. Да изкарате весело зимните празници и през новата година да имате само успехи и приятни изживявания.

Поздрави

dream

https://www.facebook.com/mn.skleroza

Няма коментари:

Публикуване на коментар