Translate

събота, 25 май 2019 г.

IMU 838 – трети прием на лекарството

За онези, на които им предстои трето посещение в болница, за прием на лекарството IMU 838 и се интересуват от информацията, ето как нещата протекоха при мен.

Прегледът ми беше насрочен за 23.05.2019г. В указаното време бях пред лекарския кабинет. Както винаги, екипът лекари на ВМА беше отлично организиран и всички прегледи вървяха под часовник. Взеха кръв, мериха тегло и кръвно. Взеха старата опаковка лекарство и дадоха две нови опаковки лекарство. Казаха, че трябва да дойда в 12.30 часа за вземане на кръв още веднъж. И ми дадоха направлението за ЯМР за УМБАЛ „Свети Иван Рилски“. Ето тук с това ЯМР аз се видях в приключение.

ЯМР трябваше да започне в 10 часа. Малко по-рано вече бях пред кабинета. Попълних каквито документи трябваше и се започна едно чакане. От вътре крайно нелюбезна служителка (предполагам сестра), излизаше и се държеше арогантно с всички чакащи, с мен включително. Когато към 12 часа попитах кога все пак ще мина, тя ми отговори – 12,30. На опитите ми да обясня, че за тогава имам друго изследване, троснатият отговор беше: „Не ме интересува!“

Обадих се на ВМА, да предупредя, че до 12,30 часа няма да приключа с ЯМР и да го имат предвид. Лекарите във ВМА, които отговарят за мен, са точни и предположих, че с такова предупреждение, ще си разместят начина на работа, за да не чакат други пациенти.

Но и в 12,30 не минах на ЯМР. Чак към 13,30 часа. Вече на смяна беше друга служителка, която нямаше нищо общо с първата такава. Останах с неприятното впечатление, че въпросната първа служителка от сутринта просто е чакала да и свърши смяната, за да ме прехвърли на друг, с което да прехвърли и работата на друг. Причината да го чувствам така е, че хора, идващи след мен, минаваха, а мен оставяше да си вися пред кабинета.

След доста часове висене залудо, след като изглежда на работа дойде друг човек, най-накрая минах на станалото историческо ЯМР. И до някъде не съжалявам. Застъпилата на смяна имаше излъчване не само на професионалист, но и на добър човек. А такава комбинация поне за мен е от голямо значение.

Като дръпна чертата се получава следното. Ако всичко беше както си трябва, то ангажиментите ми по третия прием на лекарството IMU 838 биха приключили в 12,30 часа. Вместо това приключиха в 15,00 часа. За хората, които планират след всичкото да се върнат на работа, уточнявам следното. Имайте предвид, че плановете ви могат да се променят тотално и да не успеете да спазите уговорката си с работодателя да сте на работното си място за следобяда. 

Пожелавам на всички, които са на IMU 838 , успех в лечението на множествена склероза.

Автор: dream

https://www.facebook.com/mn.skleroza

2 коментара:

  1. А аз се жалвам, че при вземане на кръв сестрата ми направи синини, на които им трябваше една седмица да избледнеят.
    И повече от 20 минути не ми се е налагало да чакам, ама това е друга история.
    Всъщност веднъж ЯМР се счупи баш по време на изследването и трябваше да ходя пак.

    ОтговорИзтриване
  2. Здравейте Христо,

    Съжалявам за синините. Питайте лекуващия Ви лекар дали мазила като хепароид или пък троксевазин са Ви позволени . Първото е по- добро. С такова мазило по- бързо минават синините.

    ОтговорИзтриване